Oferujemy usługi związane z wydawaniem i odnowieniem podpisu elektronicznego

Podpis elektroniczny to już standard w biznesie na całym świecie. Internet umożliwia szybki kontakt z partnerami i kontrahentami, a podpis elektroniczny pozwala finalizować ważne zadania i przedsięwzięcia bez wychodzenia z biura. To sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy. Ogromne oszczędności czasu i pieniędzy daje wykorzystanie podpisu elektronicznego w kontaktach z urzędami i administracją publiczną. 

1Załatwiamy wszystkie formalności u klienta – dojazd do klienta

2Wydajemy podpisy nawet w 24h – błyskawiczne wydanie lub odnowienie certyfikatu

3Świadczymy pomoc oraz szkolimy w obsłudze podpisu elektronicznego – telefonicznie lub na miejscu

4Instalujemy oprogramowanie do podpisu oraz certyfikat w systemie operacyjnym – oferujemy pełną obsługę informatyczną.

5Zadzwoń do nas: 790-895-500 – uzyskaj dodatkowe informacje.

Cena od:199 netto
Podpis elektroniczny
Zestaw do podpisu elektronicznego używany m.in. do składania e-deklaracji ZUS, e-deklaracji podatkowych, podpisu JPK itd.
  • składanie e-deklaracji ZUS
  • wysyłanie e-deklaracji podatkowych
  • podpisywanie plików JPK
  • podpis dla szkół jazdy
Cena od:118 netto
Odnowienie podpisu
Proste i szybkie odnowienie podpisu elektronicznego. Zamów telefonicznie lub mailowo odnowienie a zyskasz
  • pieniądze, najniższa cena
  • czas, bez wychodzenia z domu
  • gwarancję poprawnej instalacji
  • przypomnienie przed wygaśnięciem
Cena od:99 netto
Certyfikat Commerial SSL
Niezbędna ochrona połączeń internetowych przed utratą zaufania klientów i użytkowników Twojej witryny.
  • certyfikaty CERTUM SSL / TLS
  • obsługa domen: 1, 4, 6, 10
  • wildcard
  • gwarancje finansowe do 1 000 000 €

 

Podpis elektroniczny CERTUM - Obszar zastosowań

Zastosowanie podpisu elektronicznego

Kontakt z administracją i urzędami

1Zakład Ubezpieczeń Społecznych – e-korespondencja z ZUS jest możliwa wyłącznie z użyciem podpisu elektronicznego, który jest potrzebny do przekazania dokumentów w formie elektronicznej w ramach aplikacji Płatnik.

2Urząd Celny – składanie deklaracji i dokumentów do Urzędu Celnego za pomocą aplikacji e-Zefir, np. deklaracji dla podatku akcyzowego wymaga posiadania podpisu elektronicznego.

3Urząd Skarbowy – podpis elektroniczny można wykorzystać do przesyłania deklaracji podatkowych przedsiębiorstwa drogą elektroniczną poprzez aplikację e-Deklaracje lub udostępniania dokumentów/danych za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK).

4Krajowy Rejestr Sądowy – przesyłanie wniosków rejestrowych i aktualizacja informacji możliwa jest drogą elektroniczną wyłącznie przy użyciu podpisu elektronicznego, który jest wymagany do rejestracji w platformie e-KRS.

5Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych – elektroniczna komunikacja z GIODO poprzez podpisywanie formularzy zgłoszenia zbioru danych osobowych generowanych w ramach platformy e-GIODO.

6Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – w ramach ubiegania się o dotacje unijne PARP umożliwia złożenie odpowiednich wniosków drogą elektroniczną jedynie w przypadku opatrzenia ich podpisem elektronicznym.

7Generalny Inspektor Informacji Finansowej – przesyłanie raportów dotyczących zrealizowanych transakcji powyżej 15 000 euro za pomocą specjalnej platformy internetowej wymaga użycia podpisu elektronicznego.

8e-PUAP – szybsze uzyskanie dostępu do systemu e-PUAP dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego do potwierdzenia danych użytkownika.

9Sądy powszechne - składanie pism procesowych w ramach procedury elektronicznego postępowania upominawczego (tzw. e-sąd).

 

Relacje w biznesie

1Zdalne zawieranie umów cywilno-prawnych. Podpis elektroniczny jest równoważny odręcznej sygnaturze dlatego umożliwia podpisywanie wszelkiego rodzaju umów między przedsiębiorstwami.

2Udział w zabezpieczonych aukcjach i przetargach elektronicznych organizowanych za pośrednictwem odpowiednich platform internetowych. W przypadku zamówień publicznych istnieje obowiązek złożenia zgłoszenia opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym.

 

B2C – kontakty biznesu z klientami

1E-faktury – wygodne przesyłanie faktur elektronicznych drogą online. Obowiązujące prawo wymaga odpowiedniego zapewnienia wiarygodności e-faktur, które można zapewnić poprzez potwierdzenie dokumentu podpisem elektronicznym.

2Wiarygodna korespondencja elektroniczna z klientami dzięki podpisywaniu dokumentów i korespondencji elektronicznej.

 

Ośrodki Szkolenia Kierowców

1Realizacja elektronicznej korespondencji w ramach obowiązku przesyłania do Starostwa Profilu kandydata na kierowcę (PKK). Informacje najprościej i najszybciej można przesłać przy użyciu podpisu elektronicznego.


Comsystem

tel. +48 790 895 500

e-mail: info@comsystem.com.pl